Publikationer
Konferensbidrag (sida 3 av 4)
- Bruhn, T. (2015). Curbing Janus : Historical Perspectives on Ambiguity as a Rhetorical Device.
- Eriksson, A. (2015). Imitatio in the progymnasmata.
- Eriksson, A. (2015). Intercultural Rhetoric and Intersectionality.
- Pelger, S. & Santesson, S. (2015). Möjligheter och utmaningar med ämnesintegrerad kommunikationsträning. [Host publication title missing]. Lund University.
- Petermann, W. (2015). Kenneth Burke, Tradition and the Separation of Theory and Practice in Rhetoric.
- Sigrell, A. (2015). Retorik-etik-demokrati.
- Sigrell, A. (2015). The Ethics of the Progymnasmata Exercises.
- Bruhn, T. (2014). Mångtydighet och den sammansatta publiken: Perspektiv på retorisk polysemi.
- Eriksson, A. (2014). Ad Utrumque : Does the Seal of Lund University Suggest a Preparation for Fighting the Evil Danes or a Preparation to Consider the Opposing Viewpoint?.
- Eriksson, A. (2014). Progression i progymnasmata.
- Eriksson, A. (2014). Warrants in Pauline Argumentation.
- Qvarnström, S. (2014). Modernitetens offer? Bonden, skogen och Norrland.
- Eriksson, A. (2013). Bank Bashing as Rhetorical Strategy.
- Eriksson, A. (2013). Ethopoeia as a progymnasma.
- Pelger, S. & Santesson, S. (2013). Naturvetarstudenter tränar sin kommunikativa kompetens.
- Pelger, S. & Santesson, S. (2013). Science communication that facilitates subject understanding.
- Pelger, S. & Santesson, S. (2013). The rhetorical task of popularizing science. Book of Abstracts. Department of Aeronautics, Imperial College, London, U.K..
- Pelger, S. & Santesson, S. (2012). Communication training that facilitates subject understanding. 7:e Pedagogiska Inspirationskonferensen 2012, 7:e Pedagogiska Inspirationskonferensen 2012, 7. Lund University.
- Pelger, S. & Santesson, S. (2012). Skrivträning som fördjupar lärandet.
- Sigrell, A. (2012). Qui docet discit - the one who teaches learns.
- Eriksson, A. (2010). Cross-Cultural Blogging.
- Sigrell, A. (2010). Alltid när jag sätter på mig svart kavaj får jag mjäll. Om metonymier som argumentationsanalytiska redskap.
- Sigrell, A. (2010). Betydelsen av retorikens metaspråk för vår modersmålsdidaktik.
- Sigrell, A. (2010). Blaming as constructive argumentation pedagogy?.
- Sigrell, A. (2009). Imitatio – the art of emulasion.